Tuesday, March 26, 2013

Bismilahirrahmanirrahim




Jangan kau tanya kenapa aku tak bilang cinta...
Kerana aku tak akan pernah mengatakannya...
Mungkin kau pikir aku sok Alim...
Tapi itulah pilihan hatiku yang terdalam...

Aku memang hanya laki-laki biasa...
Yang tak sempurna dan tak punyai kelebihan apa.
Tapi aku masih punya iman didada yang terpatri dijiwa.
Yang InsyaALLAH akan selalu aku jaga...

Sebait kata ingin ku ungkap padamu...
Wahai kekasih pujangga...
Biarlah cinta ini terdiam didasar jiwa...
Dan akan kusirami dengan doa...
Sampai tangan TUHAN mempertemukan kita...
Dengan ikatan yang halal melalui Ridhoh'NYA...

Jangan Kau putus Asa dan berkata kau bukan yg terbaik.
karna pada dasarnya tak ada manusia yang sempurna...

Maka bersabarlah dalam menantiku dengan Do'a.
Dan jemputlah aku jika telah tiba waktuNYA.
Dengan ikatan halal,
dengan Kerelaan Orangtua dan ALLAH AZZA WA JALA...
Dalam ikatan suci pernikahan...
Aamiin.




No comments:

Post a Comment

tulis komentar anda di sini